نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]

ا

  • ابراهیمی، مهدی بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • اسفیدانی، محمد رحیم تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • اسلامی، قاسم بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • اسلامبولچی، علیرضا فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • اشرفی سلطان احمدی، مجتبی عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
  • اصلانی افراشته، امیر اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
  • ایمان خان، نیلوفر توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]

ب

  • باپیری، جعفر طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • بیات، اکبر فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • باستان، فرانک تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • بختیاری، مینا بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • بخشنده، قاسم بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • بیشمی، بهار "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • بلوچی، حسین بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • بهامین، فریبا بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • بهبودی، امید شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
  • بهبودی، امید عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • بهزادنیا، پویا تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]

پ

  • پور آقابالایی، علیرضا تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]

ت

  • تقی زاده، هوشنگ بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • تقوی فرد، محمدتقی طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]

ث

  • ثمری، داود "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]

ج

  • جعفرزاده، مهدی ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]

ح

  • حیدری، عمران "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • حسینی، سید صمد تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • حسینی، سید صمد تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
  • حسینی، میرزا حسن عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
  • حق وردیزاده، ابوالفضل مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]

خ

  • خاوری، سحر عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
  • خدیور، آمنه بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • خون سیاوش، محسن بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]

د

  • داودآبادی فراهانی، فاطمه بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • داوری، علی ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • درویش، فاطمه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیل‌گری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت‌های صنایع‌دستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]

ر

  • رجب زاده قطری، علی بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • رجوعی، مرتضی شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
  • رحیمی اقدم، صمد تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • رحیمی اقدم، صمد مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
  • رحمتی، محمدحسین تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • رشیدی، فاطمه تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
  • رضایی، نکیسا تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • رضوانی، مهران ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • رمضانی، سارا تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • رمضانی، محمد بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]

ز

  • زارعی، عظیم شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
  • زمانی، اردشیر تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • زندحسامی، حسام تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]

س

  • سلمانی بی شک، محمدرضا تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • سلمانی هراب، اسد ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]

ش

  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
  • شاه‌آبادی، ابوالفضل تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • شاهین پور، علی عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • شجاعی، گلنار شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]

ص

  • صنوبر، ناصر تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]

ط

  • طاهرپور کلانتری، هادی تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
  • طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]

ع

  • عالی، صمد بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • عبدی، سهراب ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
  • عبدالوند، محمد علی بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • عربشاهی، معصومه عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • غیور باغبانی، سید مرتضی تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]

ف

  • فاریابی، محمد تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • فاریابی، محمد مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
  • فتحی، حسین بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • فتحی، محمد رضا ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • فضل زاده، علیرضا ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
  • فضل زاده، کیمیا ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]

ق

  • قادری، اسماعیل طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • قادری، فرشاد بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • قاضی زاده، مصطفی تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]

ک

  • کارابولوت، کرم عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • کرمی، اژدر تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • کریمی، زهرا تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • کریمی زارچی، محمد ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • کوششی، محمدرضا تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]

ل

  • لطیفی، میثم فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]

م

  • محمدی، عذرا تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
  • مرادی، علی تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • مرادی، مرتضی فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • معصومی، اولدوز تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • موجودی، امین بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • موسی خانی، مرتضی "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • موسوی، سید محمد جواد عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]

ن

  • نایبی، علی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • نصری، رضا تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیل‌گری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت‌های صنایع‌دستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]
  • نصراللهی، مهدی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • نعیمی، فاطمه تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • نیکی اسفهلان، حکیمه بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • نیکخواه تکمه‌داش، یونس تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • نیکومرام، هاشم بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • نوروزی، حسین بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • نوروزی، حسین تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیل‌گری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت‌های صنایع‌دستی و هنری) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 97-119]

ه

  • همدست، ملیحه توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • یوسفی، محمد تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]